Thursday, 11 August 2011

Tempahan Coklat Untuk Raya....

Lama dah rasanya tak dapat nak update blog. Yelah bulan puasa ni mana ada bisnes buaian jalan. Cuti sebulan sebelum sambung semula pada minggu kedua Hari Raya nanti. Tapi untuk bulan puasa ni, saya ada jual coklat raya. Biasanya orang jual kuih rayakan tp saya rasa nak buat yang lain lah pula. kalau coklat dah tentu kanak-kanak suka. Rasanya manis lagilah macam-macam bentuk yang saya buat siap ada filling dan topping lg tu. Yum...Yum...sedap tau.


Kalau anda nak cari dimana saya jual coklat saya, anda boleh cari di gerai tudung No. 4 bersebelahan Nagoya Jalan TAR mengadap laluan masuk kereta ke Semua House dan One City Plaza (ala...lepas je traffic light depan Gulatis tu trus masuk kiri.)


Saya juga ada buat blog khusus untuk coklat saya tu. Ni blognya http://malaysiachocs.blogspot.com. Jom jenguk2 kat sini. InsyaAllah ada produk yang bakal saya pasarkan kat kedai yang saya dah nyatakan diatas. 


Jangan lupa ye datang kat situ.....boleh beli coklat sambil tu shopping tudung sekali. Macam-macam pesen tudung kat situ.


Selamat Berpuasa dan Selamat Berbuka kepada anda semua........


Warmest regards


Seri Pesona Team
Nurulhuda 017-555 4676
Azri 017-555 4678


Visit us at Facebook Buaian Berendoi
Clik Like at Fan Page Baby Cradle for Majlis Cukur Jambul
http://malaysiachocs.blogspot.com

Followers

 

SERI PESONA ENTERPRISE (sa0125613-v) Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates