Sunday, 23 October 2011

Buaian Berendoi : Baby Luqman Nurhakim - 22 Oktober 2011





Inilah produk terbaru dari kami iaitu Cartoon Theme. Yang sebenarnya Pn. Zila tak request pun nak guna theme CARS. "Yang penting warna tema saya merah putih, kak". Tu je yang Zila bgtau pada saya. Selang beberapa hari Zila call blk cakap x mau gantung2 love sbb nampak macam anak perempuan. anak beliau lelaki. Ok nanti saya carikan yang sesuai dengan lelaki. So jalan2 sekitar kl terjumpa patung2 CARS ni. Color pun merah. dah sesuai sangatlah tu kita gunakan untuk buaian merah ni. Agaknya masa kami hantar barang ke rumah Zila, sure terkejut dia tgk buaian ni x macam dia tengok dalam blog saya sebelum ni. Apa2 pun majlis berjalan lancar. Cuaca sangat2 cantik pada hari tu n for sure mak baby lagi cantik dari malam yang saya jumpa masa hantar buaian tu. Tahniah Zila n seluruh ahli keluarga....


Warmest regards; 
Seri Pesona Team 
Nurulhuda 017-555 4676 
Azri 017-555 4678 


Visit us at Facebook Buaian Berendoi 
Clik Like at Fan Page Baby Cradle for Majlis Cukur Jambul
http://malaysiachocs.blogspot.com

Followers

 

SERI PESONA ENTERPRISE (sa0125613-v) Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates